<
I'M EVERLASTING FRIEND'S ∞

Autobiography


Annyeong^^ Welcome to my SUPER JUNIOR blog . I'm Nana or nad 'be my frieds okey'.Kamsahamnida .

Story About Super Junior

Shout


Credits

Template by : Nana Panda
Basecodes by : Nurul Atiqah
Edited by : Nurul Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Nana Panda 22/12/12
-----------------------------------------

Tabah kan diri! ^^Y
Tinggal 1 hari je lagi.. untuk berjumpa ngan korang semua! Kalau masa tak gerak.. mesti oke kan?
Mungkin kita takkan berjumpa lagi! Tapi aku hope korang dapat ingat name aku "Aiman Mahidisham" takk nak ingat tuh pon.. ingat name "Perry-perry" pon takpe! Kalau boleh lah aku nak beritahu satu dunia yg aku SAYANG kan korang sangat-sangat!!!!!!!!!!!! Please jangan lupa kan aku! :(
Tamat sahaja post aku ni....
Sekarang aku kene tabahkan hati!
THE END!