<
I'M EVERLASTING FRIEND'S ∞

Autobiography


Annyeong^^ Welcome to my SUPER JUNIOR blog . I'm Nana or nad 'be my frieds okey'.Kamsahamnida .

Story About Super Junior

Shout


Credits

Template by : Nana Panda
Basecodes by : Nurul Atiqah
Edited by : Nurul Others:

-----------------------------------------
Copyright© by Nana Panda 22/12/12
-----------------------------------------

Kawan!
Esok hari terakhir kita berjumpa! Aku hanya mampu menangis tak berair mata! Setelah 6 tahun aku bersekolah di SK Bangsar... banyak suka duka yg telah aku ..... krikk..krikk.. redah!! hope aku dapat jumpa korang mase ambik result UPSR iaitu hari aku dilahirkan ke bumi ini iaitu 19 November!Mesti aku akan miss dengan korang!!! Kalau kita dapat sekolah yg same kan baguss? :D
Dah 4 tahun aku jadi pengawas.... huhu thanks Sir Naha! Walaupun saye tak dapat jadi pengawas yg bagus!
Hope aku dapat jumpa korang suatu hari nanti ya Syamili , Azrul , Zawawi , Firdaus , Aizat , Shawal , Ikhmal , Iskandar , Adam Razin , Amirul Aiman , Danial Iskandar , Izzah , Fadzliana , Syida , Elisya , Anis Faqihah , Qamarina , Fateha , Zaidalina , Natasha. Heyy! Hope can meet u all everyday! :D